Visste ni att...?

• Visste ni att Baronessa, ponnyn jag hade på foder hade storlek 145 på täcken och full på allt utom grimmor? Jag kunde alltså använda allt jag hade på Wendy.

• Visste ni att jag blev skjuten med ett soft air gun i ögat i låg/mellanstadiet? Har sedan dess varit svagare på höger öga vilket leder till att ögat är mer stängt än det vänstra...

• Visste ni att Wendy var väldigt ljudkänslig och när vi tävlade i Umeå så landade det ett flygplan på en flygplats i närheten och det dånade hur mycket som helst och W fick frispel. Dagen efter satt det kvar och vi red på 39%.

• Visste ni att jag är hopprädd? Speciellt när det gäller längdhinder och tripplar.

• Visste ni att jag är kallad perfektionist i stallet och i skolan? Matchar jämt, hästarna är välfriserade, kan helt plötsligt sopa stallet för att jag tycker det är skitigt... Hemma är det däremot kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0