Torsdag 6 Februari 2014

Shit vilken bra dag! Fick en ny sömntablett igår och kände mig verkligen sömning när jag skulle sova! Vaknade med lite huvudvärk och något trött men har varit med om betydligt värre. Duschade, åt lunch och cyklade till skolan för att prata med skolsyster innan första lektionen. Allt kändes postivit, hon sa att jag såg mycket piggare och gladare ut och nästa vecka får vi veta om jag kan få göra en kartläggning så vi kan reda ut om jag har några konsentrationssvårigheter. Hade efter det matte och fick veta att vi inte har någon matte imorgon vilket innebär att jag är ledig då!! Sen fysiken gick ruksigt snabbt så jag cyklade hem.

Kajsa ligger hemma och är sjuk så hon skrev och frågade om jag ville rida Totte idag också, och hon sa att jag kunde rida i deras grupp klockan 17:40, spännande! Har där efter intag av deras hästar och utfodring av hela stallet. Så blir en del häst ikväll! Efter det ska jag vara med Mattias så det blir väl ett toppen avslut på dagen!

Men varför så glad? Joo, jag fick ett meddelande av Moa idag där det stod att veterinärbesiktningen är framflyttad till nu på tisdag och om hästen går igenom har vi förhoppningsvis en häst i boxen torsdagkväll om bara 7 dagar!! Jag tror jag sprängs av lycka! Hoppas bara hundra gånger om att den här fina hästen går igenom besiktningen nu, för då kan jag säga att 2014 kommer blir ett galet bra år, jag längtar redan nu! :')

Så jag ber er, håll alla tummar och tår nu på tisdag klockan 14:00 för då är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0