Söndag 9 Februari 2014

Vaknade bredvid hjärtat i morse och jag kom hem strax efter lunch. Efter det satt jag bara hemma och kollade på lite bilder som jag tog på Lotta kursen igår och tittade på lite världscuphoppning innan det var dags att åka och äta med haggruppen. Det blev en mättande pizza och massor med hästsnack, hur mysigt som helst!

Nu ikväll har jag slagit in Wendys tagel och imorgon ska mamma posta det, så om några dagar kommer förhoppningsvis ett fint tagelarmband hem till mig. Även kollat in vilka träningar jag kan vara med på nu i vår tillsammans med Cirruz. Nu ska jag snabbt kolla igenom lite engelska sen hoppa in i duschen innan det är dags för sängen. Morgondagen består med massor av mys tillsammans med Mattias, men vi hörs! :)

 


Bild på mig och W i somras.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars skickar ni för att göra såna armband? :)

Svar: Det finns massor med tillverkare, sök bara på "tagelarmband" på Google så kommer det upp massor med hemsidor! :)
Tove Söderström

2014-02-09 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0