Söndag 23 Februari 2014

Blev ingen mer uppdatering igår då det var full rulle hela dagen och mobilen åt upp all ström när jag väl kom hem hade jag 1%, puh! Jag var grymt nervös innan Kajsa skulle hoppa, haha, men det gick hur bra som helst, dom blev felfria i 90 och hamnade som andra utanför placering. Himla bra ridet för att vara Kajsas första lokala tävling och dessutom borta, en himla fin ponny har hon också! Skönt för henne att få en sån bra start!

Så fort jag kom hem duschade jag sen gick jag till Mattias och sov där, sjukt trött var jag så somnade typ direkt kändes det som. Hihi, kom ganska nyss hem och ska ta och försöka äta något innan jag ska till stallet för att representera US på årsmötet. :)

- Kajsa & Totte igår, sjukt fina! - Foto: Victoria Wirth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0