Söndag 16 februari 2014

Försov mig i morse, slängde på mig kläderna fort för att Moa var påväg att plocka upp mig. I stallet släppte vi ut hästarna och gjorde klart allt åt Bisse innan vi rastade honom lite i manegen. Först longerade jag honom lite i båda varv sen fick han leka lite själv, men han skrittade bara runt i manegen och luktade på allt och lekte med synket! Däremot var det ganska roligt att leka med Moa, haha, bus Bisse!

När jag kom hem vid lunch somnade jag direkt typ, sov fram till middagen och var fortfarande sjukt trött? Har ändå sovit mycket i helgen.... Nu ikväll har jag bara suttit hemma vid datorn och ska mest troligt göra en tidig kväll om jag lyckas somna, återstår att se! Nu lite bilder från idag! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha asså bisse, orkar inte så söt! :D

2014-02-16 @ 21:25:09
URL: http://www.skellefteaekipage.blogg.se
Postat av: Maria

Han är sååå söt! Man blir ju lite småkär... :)

2014-02-17 @ 21:42:00
URL: http://ponnymorsaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0