Lördag 22 februari 2014

Haft en skön frånvaro ett par dagar, har helt enkelt inte orkat med att blogga så det var skönt med en liten paus! I torsdags hade vi uteridning med ridskolehästarna, red Browny, stackarn var alldeles blöt i svett efter 25min, men han fick röra lite på fläsket i alla fall lilla latmasken! Dock var han faktiskt riktigt fin stundvis, behövde typ bara åka häst ett tag, älskar känslan!

Igår mådde jag inte så bra, värst mådde jag när jag åt... Frossa och illamående = ingen aptit. Åkte till stallet på kvällen för att hjälpa Moa med utfodringen och hade dessutom Bisse. Men han fick tid för vaccination igår på dagen så han ska ta det lugnt ett par dagar. Vi busade lite i manegen så han fick röra lite på sig så ev. träningsvärk efter onsdagen skulle försvinna. Himla mysig och lugn var han! 

Idag ska jag åka med Kajsa och Totte till Umeå för deras första tävling tillsammans, spännande! Ska försöka hålla er uppdaterade under dagen! Ni får ha det bra så hörs vi snart igen. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0