Jag som inte skulle köpa något innan GHS...

Det sa jag senaste idag och sedan kommer bästa erbjudandet på dessa HV-polo unga för 300kr, ordinarie pris 1149kr på Royal! Jag är något less på mina andra vinterskor så tänkte att jag kunde slå till ändå, skulle ändå inte hitta de för något bättre pris på eurohorse. Nu ska jag se om jag hittar någon impregnering som jag kan spraya dom med så jag kan använda dom i stallet så fort som möjligt. Varma, sitter som en smäck och billiga, kan inte bli bättre! :) 



Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Ååååhåååååhå! Ge mig..<3

Svar: Sjukt snygga! :')<3
Tove Söderström

2014-02-04 @ 15:27:52
URL: http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0