Fredag 7 Februari 2014

Bara för att gårdagen var så pass bra så börjar denna med illamående... Mattias åkte till skolan tidigt i morse och jag fortsatte sova fram till lunch. När jag vaknade försökte jag stoppa i mig lite mat, men slutade med ett glas vatten och någon enstaka riskaka för ju mer jag åt ju sämre mådde jag... Illamåendet har avtagit nästan helt nu så ska försöka stoppa i mig något mer så jag orkar åka till stallet sen och jogga Totte ifall han har lite träningsvärk från gårdagen, han ska ju faktiskt åka och hoppa för Lotta imorgon så då måste han vara i toppskick!

Har även lovat att hjälpa Agnes att raka Vannis, även hon ska hoppa för Lotta i helgen. Sen ska jag även träffa Maria halv sju för att skriva US verksamhetsberättelse! Verkar bli mycket stall för mig idag också, hihi!

- Världens finaste ponny, Maj 2012...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0