Bästa Bisse

Jag glömde berätta vilken guldklimp Bisse var igår. Först fick han ju skor bak och snösulor på alla fyra, direkt efter det kom Andrea och provade sadlarna. När vi var i ridhuset hoppade jag av och på tre ggr när vi skulle prova något nytt och han stog snällt som ett ljus! Sen när jag borstade honom efteråt var han hur mysig och snäll som helst, bara stod med öronen framåt och tuggade, skrapade inte en ända gång. Fina häst! 

Idag ska vi ta oss en skrittur så han får sträcka på sig, tänkte kanske en sväng runt stallet så han får vara lite utomhus. Har varit hemma från skolan idag då magen värker... Tur man kan vila när det behövs i stallet, har jag tur kanske det släpper innan jag åker dit också för just nu gör det ganska ont. Aja, vi får höras senare idag! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0