Vilken grym vecka!

Gisses vilken vecka! Bisse går som ett skott, han har varit så himla fin de två senaste gångerna jag ridit honom och han lastade sig själv när vi åkte hem från betet igår. Var i stallet hela dagen och städade upp, blir så himla besviken att komma tillbaka till ridskolan där nästan ingen städar eller plockar upp efter sig... Kunde inte hålla fingrarna i styr och sopade tills jag hade blåsor på fingrarna... När jag hade sopat nästan hela privatstallet förutom utanför 6st boxar och krattat utanför dörren så tog jag in Bisse och avslutade sommaren ogräs. Hovskägget klipptes, alla fyra vita ben och svansen tvättades och manen rycktes och klipptes(ej klart än), sen borstade jag honom tills Moa byggt klart banan för helgens tävlingar innan vi åkte hem. Han vart en helt ny häst och han har växt till sig, breddat sig och blivit betydligt mognare under sommaren. Ska snygga till honom nästa vecka och fota honom så ni får se snyggingen! Ska dit ikväll och ta in honom och frisera det sista innan imorgon då Moa ska tävla, hoppas det fortsätter gå bra då för då kommer den här vecka bli sjukt oslagbar, speciellt när den toppas på söndag då jag har ett år med världens finaste pojkvän! ♥

Men det bästa av allt JAG KLARADE KÖRKORTSTEORIN i onsdags! Så himla glad och lättad, det värsta är över och uppkörning på måndag, woop woop!

Bjuder på några fina bilder som mamma tog på mig och Bus i onsdags när han dansade fram i kvällssolen...
- Kan inte fatta att just jag får den här chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0