Tisdag 5 Augusti 2014

Hade en sjukt bra kväll i stugan igår tillsammans med familj, Mattias, Moa och hennes sambo som också heter Mathias(fast med h). Jag åkte både vattenskidor och kneeboard, Moa och Mattias åkte även wakeboard. Sen bastade vi en liten stund och tog ett sista dopp innan vi avslutade kvällen och åkte hem. Jag följde Mattias hem och sov här inatt.

Hade svårt att somna igår kväll så jag låg kvar rätt länge i sängen och såg på tv innan jag gick upp till hans dator för att göra en fas. Valde den med osedda frågor och hur kul är det inte när man gör den och får en ifrån godkänt? Godkänt är 63/70 på den fasen och jag fick 62/70, känns bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0