Söndag 3 Augusti 2014

Plugga plugga, tre dagar kvar till teoriprovet för körkort. Tror jag är nervös/stressad nu faktiskt då kroppen tar stryk och det är svårt att sova på nätterna...

I fredags var jag ut på krogen för första gången med Mattias och några till. Var oerhört trött när vi kom hem och jag var inte den enda. Igår blev det bakishäng i stugan, jag var dock ovanligt pigg och provade att åka kneeboard för första gången. Så fort man kom upp så släppte alla spänningar, himla kul var det dock tog knäna och ryggen stryk. Men men vad gör man inte.

Idag vaknade jag hos älsklingen men åkte hem innan lunch. Brände mig på soppan som vi åt till lunch, soppa över hela köket då jag nästan snörde iväg skålen när jag hällde upp... Åkte därefter vidare till travet för att kika lite på Skellefteå Horse Race! Vart tokkär i ett tvåspann med två sportiga shettisar. Dom hade kunnat få följa mig hem! :)

Ikväll ska jag rida Bisse, näst sista gången innan han kommer hem till ridhuset igen. Ska bli skönt, både vad det gäller distans och möjligheter. Några veckor bete sen räcker det för min del. Ska försöka be mamma ta lite bilder så ska jag förhoppningsvis kunna bjuda er på dagsfärska bilder sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0