Så himla glad att jag fick komma till just den här klassen!




För snart ett år sedan tog jag beslutet att lämna min gamla klass då jag mådde rent ut av piss... Det var väldigt jobbigt bara av tanken att behöva gå om ett år, att alla mina kompisar skulle få ta studenten ett år före mig. Men nu när jag börjat i min nya klass på heltid efter att ha gått en termin med bara ett fåtal lektioner med dom så känns det förbannat bra! Jag har blivit sjukt omhändertagen av tjejerna, alla är hur goa som helst och ingen är utanför. Bara det att gå på stan och ta en fika första skoldagen och bara sitta och prata när jag knappt känner dom. Tror det här extraåret kommer gå lätt som en plätt med den här klassen, ingen nämd ingen glömd, tack världens goaste Te2c, ni gör allt så mycket lättare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0