Dagens planer!

Blev en sen kväll framför datorn igår trots det vaknade jag första gången vid åtta? Vaknade den igen vid elva kände lite illamående och var grymt trött. Det här med körkortet dödar min mage, nu är jag nervös på riktigt...

Sista lektionen idag vid tre sen ska jag plugga lite innan vi åker till stugan ikväll, vattenskidor och annat kul står på schemat. Det blir familjen, Mattias och även Moa och hennes sambo ska med. Himla kul faktisk och jag längtar redan nu, dock är jag livrädd för att ramla så lite spänt är det väl men det hör till! ;)

Knåpade även ihop en ny header idag lite snabbt, blev så kär i den där bilden på mig och Bisse från igår. Den är så himla fin! Nästan sugen på att göra en tavla av den också! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0