Världens finaste pojkvän!

Igår efter allt plugg och besök på körskolan åkte jag till Mattias för att spendera natten där. Han fick mig verkligen på sjukt bra humör, varit lite nere och sur på senaste och igår kväll kändes allt så rätt. Jag kunde släppa allt omkring mig, glömma all stress och bara ta det lugnt med den personen jag älskar mest.

För drygt fyra år sedan var det en person jag tyckte var oerhört jobbig och störande, raka motsatsen till mig. En person som jag helst undvek att vara i samma rum som. Ska jag vara ärlig så är det den personen jag har åtta månader med idag. Saker och ting kan förändras mer än man tror och just den här saken ångar jag inte att den är förändrades. Han är den jag kan göra precis vad jag vill med utan att skämmas, han är den jag kan komma till med mjukisbyxor, osminkad och uppsatt hår, men ändå fortfarande känna mig bekväm. Efter allt vi varit med om, alla gånger vi sårat varandra under fyra års tid, efter alla tusentals tårar som runnit ner för mina kinder, efter alla hårda ord jag fått av vänner som sagt att jag ska ge upp och gå vidare. Allt som har gjort mig knäsvag och darrig är det jag står uppbyggd av idag, starkare än någonsin med dig vid min sida, vem hade kunnat tro att det skulle vara så bra som det är nu. Inte då jag!
 
Jag är evigt tacksam för att han står ut med mig varenda dag.
Jag älskar dig min finaste Mattias! ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0