Våldgästad!

Blev våldgästad av tre fina brudar ikväll men som precis lämnade. Jag hostar vidare i väntan på att bli frisk snart, var i skolan idag för första gången på två veckor. Krigade mig igenom med hettande ögon och rinnande näsa... 

Igår kväll var jag i stallet en stund, vi joggade några RS hästar som klarat sig fin fint på trängbanan, pigga men stela. Haha passande då jag red Stella. Efter gick vi på styrelsemöte, gick tidigare därifrån för att ta emot en ny ridskolehäst som kom med grens. Akropolis, mörkbrun 9årig valack, 165cm i mkh, hur fin som helst! Jag och Josse stannade även och utfodrade när vi ändå var där. På kvällen kom Mattias hit och sov, alltid lika mysigt.

Nej nu ska jag ta och sova igen om jag lyckas, upp och hjälpa Moa med stalljouren imorgon, godnatt!

- Akropolis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0