Stress? Matteprov på fredag...

Började med att jag försov mig idag, minns inte om jag ställde väckaren eller inte, skulle lika gärna kunnat stängt av den i sömnen. Pappa väckte mig 10min innan första lektionen och vart otroligt stressad, allt gick asfort och jag sa direkt att jag inte skulle hinna även om han skjutsade mig. Låg kvar i sängen en stund och tänkte göra mig klar för andra lektionen. Lagade mat och fick ont i huvudet men tänkt att det bara var näringsbrist att jag behövde äta och dricka. När jag ätir ungefär hälften börjar jag må sjukt illa...

Detta hände även i måndags när jag åt frukost, mådde bra en stund och när jag ätit fick jag magkramper och illamående. Börjar nu fundera om jag är nervös för matteprovet på fredag... Mycket med körskolan, teori tisdagar och onsdagar, riskettan på fredag och halken på måndag. Har mått bra så länge nu och vill verkligen inte att allt illamående ska komma tillbaka nu. Så bestämde mig för att stanna hemma även idag och fokusera på matten så mycket som jag orkar. Känner mig inte speciellt stressad men det går väl ut över kroppen istället...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0