Slappardag

Har verkligen tagit det lugnt idag... Igår var jag betydligt värre när det gäller förkyldningen, tror det kan vara för att jag åkte till skolan i fredags även fast jag inte kände mig bra. Så idag bestämde jag mig för att inte göra något allt för jobbigt då stalljouren igår tog på en del.

Mattias kom hit inatt och sov här tills idag. Vi har slappat hela morgonen vilket var välbehövligt! När vi samlat oss nog tog vi oss i kragen och gick till erikslid i värmen och solen för att äta pizza. Riktigt skönt faktiskt, gick in på konsum och köpte en choklad innan promenaden hem. Resten av dagen har spenderats i soffan. Mattias for innan middagen så ikväll har jag röjt lite på rummet och lekt lite i photoshop, kanske slänger upp en ny header redan nu ikväll. Vi ser väl vad som händer!

Imorgon hoppas jag på att vara pigg nog för att fara till skolan igen, har ändå bara en lektion. Har även planerat att ta en fika med en saknad barndomsvän, nämligen Filippa! Ska bli kul med ett återseende, länge sen vi hade tid att prata med varandra nu, stött på varandra någon gång då och då, sist vi umgicks var när vi firade midsommar för två år sen tror jag, kanske var tre år sen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0