Preliminära antagningen till Strömholm

Idag var det preliminär antagning till Strömsholm. Allt går dåligt nu känns det som, dålig vecka... 2,5 poäng ifrån lägsta poängen. Inga extrapoäng från ridprovet, men det kände inte bra heller även om det såg bättre ut än vad det kändes. Får ofta höra positivt om min ridning att jag är duktig, sitter bra och har bra känsla. Men jag undrar hur höga krav de har på antagningsproven, hur bra måste man vara för att få extra poäng?

Aja, kommer förmodligen inte in senare efter omvalen eller något heller eftersom jag inte kan bättra mina betyg från nian. Vi hade ju IG, G, VG, MVG och dom som går ut nian nu har jag ABCDEF. Tror faktiskt jag hade kommit in om vi också hade haft det betygsystemet eftersom jag var grymt nära VG och MVG i många ämnen så då hade jag väl mest troligt haft dom där 2,5poängen som saknades. Nej, jag slipper lämna pojkvän, familj, Bisse och vännerna i alla fall. Ska åka till stallet nu och ber till gud att det går bra att rida idag annars vet jag inte vad jag gör.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0