#pank



Jag har tillbringat det senaste dygnet med min älskling. Igår såg vi på tv hela kvällen och jag somnade rätt tidigt. Var dödstrött efter träningen och teori på körskolan efter det. Tur jag och Mattias i stort sätt alltid tar det lugnt. 

Idag efter lunch cyklade vi ner till stan, nya jeans behövde jag inhandla och sen blev det lite välbehövliga grejer på det. I slutändan blev det ett par jeans, två tröjor från bikbok, en börs och tre par trosor från gina, nagellack från kicks och en väska. Galet nöjd med mina köp men några hundralappar fattigare... 

Mattias cyklade hem efter vi varit på stan och nu har jag hjälpt mamma lite med maten så vi ska snart äta. Ikväll är det utfodring av hästarna sen ska jag fixa naglarna med mamma om vi hinner. Så taggad på att prova det matta överlacket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0