Tillbringar kvällen med finaste

Hemma efter 31,5 timmar i stallet utan hemfärd... Sjukt trött då det blev alldeles för få timmar sömn i natt då jag och Matilda var ansvariga för mini som skulle vaka. Upp tidigt, utfodra hästar och sen jobba på banan klockan 9. Trött som bara den nu...

Som tur är har jag världens finaste här ikväll. Vi har precis sett Warm Bodies och snart ska vi nog ta och skalla kudden då vi båda är rätt trötta. Har inte så mycket mer att säga än att jag ber om ursäkt för min usla uppdatering. Helt slut efter skolan och har sällan något vettigt att skriva om, är jag i stallet kommer jag ofta hem sent eller så är jag för trött för att starta datorn och skriva ett inlägg. Men ska försöka bättra mig och inte bara skriva om hästar heller. Aja, men vi hörs!

Måste bara visa denna söta, ge mig någon!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0