Planering

Från och med imorgon ska jag ha Wendy i drygt en vecka, så tänkte lägga upp en planering här som jag kan sträva efter. Ändringar kan självklart uppstå, men mest för att jag ska ha en plan och hur jag ska variera. Saknar att ha häst på heltid så det kommer bli super! :)

v.36
• Fredag: Lösgörande inför Lördag, rida mycket övergångar och rida igenom LB:1 några gånger tills jag känner att den sitter som den ska. Sist behövde jag bara rida en gång så förhoppningsvis går det lika bra nu!
• Lördag: Klubbdressyr, rider endast LB:1 då vi inte är helt igång än.
• Söndag: Fara ut och jogga henne lite i skogen, bara ta det lugnt, mest skritt.

v.37
• Måndag: Vila, Moas mamma tar hand om henne.
• Tisdag: Dressyr/markarbete
• Onsdag: Uteritt
• Torsdag: Uteritt och avsluta med lite bommar på banan.
• Fredag: Rida igenom henne inför Lördag, går igenom programmet så jag inte blandar ihop det med LB:1an sen helgen innan. Sen göra iordning så allt är klart!
• Lördag: Efteranmäld till Kågedalens Ryttarförening, bara LB:2

v.38
• Fredag: Om jag ska rida då vilket är troligt, rider jag igenom henne och fixar allt inför tävling. Första gången vi tävlar hemma så vi får hoppas på att hon håller sig i skinnet!
• Lördag: Hemmatävling, anmäld LC:2 och LB:0

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0