Jag behöver inte något annat än dig.

Shit vilken fullspäckad helg! I fredags gick jag på stan en sväng med Matilda efter skolan, tog en fika på Wayne´s och bara tog det lugnt. Gick hem, tittade igenom en film. Hon lämnade mig för stunden men senare på kvällen väntade bio med Mattias och Oliver. Vi såg The Conjuring. Tyckte den var bra, sällan jag blir rädd, men tyckte faktiskt den här var riktigt obehaglig, fick gåshud hela tiden typ... Men annars var den riktigt bra, lätt värd att se!

Vi följdes hem alla fyra, gick i spöregnet hem till Oliver och kikade på valparna. Sen gick jag och Mattias runt knuten hem till mig. Vi slog på en film och jag somnade nog starx före hälften.

Lördag åkte jag till stallet efter lunch, red W och sen var det dags för övernattning för den nya generationen. Godisjakt, filmmys och lekar stod på schemat. Men strax innan tolv var jag helt slutkörd så jag styrde moppen hem, tog en dursch innan jag åkte hem till Mattias och somnade där.

Steg upp idag vid tre, hehe... Trött som jag var tog jag moppen hem, gick över till Susanne och fotade valparna lite innan jag skulle till mormor och morfar på middag. Otroligt gott med riktigt mat efter att ha ätit frysmat i en vecka nu typ...

Nu ikväll har jag sett idol och bara myst med söndagsångest... Måndag imorgon och hoppas för kung och fosterland att mitt illamående håller sig borta nu! Jatack till en frisk vecka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0