Film från helgen!

Sitter och taggar upp inför lördag, två dagar kvar tills vi är på banan igen! Kikat igenom den kaotiska ritten från lördags i Kåge. Som egentligen inte gick så dåligt, men det känns alltid tusen gånger värre än vad det ser ut. Sen vet jag hur bra det kan kännas och hade den där bra känslan just innan jag gick in på banan så då kändes det ju ännu värre när hon spänner till och kopplar bort hjälperna.

Så taggad inför helgen då det är hemma och inomhus. Hade gärna velat rida LA:1 då den är perfekt träning för oss, men jag gär det så enkelt som möjligt för henne och rider LC:2 och LB:0 istället och satsar på bra ritter och bra poäng. Ska rida för en helt okänd domare i LCn och min favoritdomare i LBn. Hoppas hon bara håller sig i skinnet så jag får visa upp hennes bästa sida!!

NU... Film från lördagsen LB:2 i Kågedalen!


Mamma tyckte att jag skulle lägga in poängen för varje moment i filmen så man kan se, då hon tyckte det var bra då hon sett en annan som gjort så. Så jag tänkte fråga er: "Vad tycker ni, är det bra eller dåligt att jag skrivit in poängen, ska jag fortsätta med det?"

Kommentarer
Postat av: Camilla Robertsson

så prydligt du rider tove, jaq är sjukt impad! Jag blir helt ärligt lite sur på wendy som gör sådr när du rider så trevligt, haha! DU förtjänar bättre procent ;)
superkul att du la in poängen i filmen! Då tycker till och med jag att det blevintressant att se ;D

2013-09-20 @ 21:07:49
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0