Bra dag!

Krigade mig till skolan i morse, alldeles för kallt, regningt och blåste nästan iväg... Trots det cyklade jag med paraply vilket inte var någon hit. Gav upp halvvägs... 

Väl på skolan hade jag en lektion, CAD. Skulle ha bild men läraren var borta... Cyklade in till stan och köpte en ica sallad, cyklade hem och åt den, förvånande var hela familjen samlad vid matbordet. Klockan ett hade jag tid på ungdoms för att byta mina p-piller för att se om det är orsaken till mitt illamående. Har vi tur kanske det är något så enkelt som de.

Efter jag varit där åkte jag till Mattias en sväng. Perfekt att spendera lite dötid med honom! Men efter två timmar var jag tvungen att åka hem igen för att käka middag och sedan bege mig till stallet.

Fick kungen Cirruz på lektionen idag, kunde inte bli så mycket bättre. Fantastiskt roligt att sitta på ponny och ännu roligare när det går bra! Dagens fokus låg på öppnor och slutor, efter någon enstaka gång fattade Cirruz vad som var på g och det gick att börja sätta lite tryck, vill bara fortsätta! Hade varit galet kul att ha en ponny en månad och bara trimma och gasa runt i skogen, saknar det rätt mycket faktiskt..

Sen blev det promenad för W. Gick halvvägs till maxi och genom moröbacke tillbaka. Perfekt sällskap av finaste vännen Linnea som jag inte varit med på länge nu, skönt att få prata med någon som förstår en bättre än någon annan. Sen pysslade jag lite med W innan hemfärd, längtar till lördag när jag får sitta upp på den galenpannan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0