T H U R S D A Y

Tordag idag, helt okej för min del. Kan gå rätt normalt nu, gör lite ondare att gå i trapper och sätta sig på en stol, t.ex. Men allt blir bättre för varje dag som går. På idrotten fick jag agera basketdomare, haha ingenting för mig! Ända jag fatta är att man ska blåsa när de springer utanför linjen typ...

Ikväll är det matteplugg som väntar, prov imorgon... Har varit och köpt munkar och godis på maxi, perfekt när man ska plugga! Två lektioner imorgon, sen är det looov! 

Kan även berätta att jag åker mest troligt till Timrå på måndag. Wendy ska få åka in på kliniken där för en ordentlig genomkoll. Hoppas att hon är fräsch även fast man skulle vela att de hittar något så man slipper undra vad som känns fel, utan få en bekräftelse att det är något. Red ju henne i fredags efter att hon vilat från uppsuttet i drygt en vecka, då kändes hon fin, dock känns hon lite stelare/stummare i höger bog. Men jag skulle lika gärna kunna inbilla mig... Fina hästen...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0