F R I D A Y

Lång dag... Irriterat öga, så har gått utan smink och med glasögon idag, snyggt! Fortfarande inte helt bra... Hade matteprov som gick åt helvetet... Hyffsad mat på skolan, var i alla fall pasta, nom nom! Sen svenskan som aldrig tog slut då lovet väntade. 

Väl hemma somnade jag i soffan. Vaknade kring 6 av mitt alarm som jag varit duktig och ställt. Åt middag och for till stallet för att bygga bana till helgens tävlingar. Mest jobbigt då jag knappt kan lyfta något med min handled... Haltade omkring och kände mig mest dum för jag nästan bara tittade på... Tiden gick oerhört sakta... Missade i stort sätt nästan hela idol kändes det som.

Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon. Det blir stallmys med W på förmiddagen. En vecka sen jag tog hand om henne, saknat i mängder! Sen ska jag följa Mattias och fira några i hans släkt. Blir säkert bra, förhoppningsvis.

Gn.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0