Veckan som varit...

Ber om ursäkt för min frånvaro, men känns som det finns så lite att skriva om... Wendy skrittas och ska fara tillbaka till Timrå på återbesök om en vecka. Jag ska rida Sorino någon gång i veckan fram till jul för att Olivia inte riktigt att tid. Skolan går sådär... Har varit på ultraljud och kollat allt i magen som kan påverka mina besvär men allt ser bra ut. Fått läkartid om nån vecka så vi får väl se vad de säger. Red Peter Pan igår på specialidrotten och han var faktiskt riktigt fin på slutet. För en vecka sen red jag ut på Qalina, riktigt fin häst, dock väldigt svag i galoppen men hon var rolig! Är det något ni undrar är det bara att ni hör av er, ställ en fråga i kommentarsfältet så ska jag försöka ta mig tid att svara och vara mer aktiv. Vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0