Tusen tack till er!

Tycker det är helt sjukt att det är kring 50 pers som tittar in varje dag även om jag inte bloggar, trogna läsare som inte ger upp i första taget! Blir så himla glad men samtidigt känner jag mig så dum när jag är så dålig på att uppdatera... 

Men jag vill gärna veta vilka ni är, namn, ålder, var ni kommer ifrån, intressen och gärna vad ni skulle vela läsa om. Förhoppningsvis ska jag få lite mer sug till bloggningen och kanske får lite tips. Påbörjar ofta inlägg men det blir aldrig något slut, så de flesta hamnar i utkast. Så bomba mig med idéer!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad du tycker om olika saker som tex sporrar, halsring.
favorit bilder sommar/vinter med nessa och wendy :)
Vilket hästmärke du tycker ha finaste sakerna
Hiss/diss
Bloggar du läser,
Före efter redigerings bilder? Haha tog massa random saker nu men :)

2013-11-26 @ 17:56:14
URL: http://fotojosse.blogg.se
Postat av: Anonym

Gärna bilder från olika bra/dåliga tillfällen och typ berätta lite om bilden/tillfället. Vad gjorde att ditt hästintresse startade och vad har gjort att det ändå har hållit i sig såpass länge? :)

2013-11-26 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0