Torsdag.

Mår verkligen inte bra just nu, hoppas verkligen att det bara är av urinväginfektionen och medicinen. Känner mig lite piggare idag, mår dock lite sämre. Men fortsätter jag vara pigg imorgon tror jag att jag ska gå till skolan oavsett hur jag mår. Men det är orken som avgör. Börjar få sjukt svårt att sova igen också, vaknar upp alldeles panikslagen, svårt att andas, drömmer sjukt mycket och gråter typ för ingenting. Vill bara att allt ska vara över så jag kan leva att normalt liv igen.

Ska ta tag i lite skoljobb nu och försöka få något överstökat. Fysikprov onsdag nästa vecka, sen matteprov någon vecka efter det. Bara att bita ihop och kämpa, snart jullov...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0