S U N D A Y

Innan middagen igår åkte jag hem till Mattias. Vi såg på hockeyn som slutade med vinst till Skellefteå så klart! Sen åt jag middag hos dom, ruskigt gott med grillat. Efter maten blev det mer soffmys innan vi gick och la oss. Blev lite sömn då stormen höll mig vaken...

Jag sov rätt länge, finaste steg upp någon timma tidigare medan jag låg kvar och sov. När jag väl var upp tog vi en promenad till maxi för att köpa mat. När vi kom hem igen blev vi inte kvar speciellt länge, jag åkte till stallet och mer om det skrev jag i inlägget innan.

Annars har dagen varit helt okej, lite söndagsångest bara... Läkaren väntar på tisdag, hoppas de hittar något nu, även om det redan blivit mycket bättre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0