Hoppsugen!

Hemma dag tre... Provade fara på specialidrotten i morse, men illamåendet blev värre och jag var helt knäckt efteråt... Gick och la mig när jag kom hem och vaknade tre gånger med ångest och stress? Aldrig hänt förut... Var totalt panikslagen, som om jag var jagad typ och inte visste var jag skulle ta vägen, ruskigt obehagligt...

Var hos läkaren igår, pratade i 45min och hon kände på min mage och tyckte att den var rätt spänd. Lämnade in ännu fler prover, undra hur många prover jag lämnat in nu... Sen fick jag en ny medicin utskriven för att balansera upp magen.

Nu ikväll känner jag mig äntligen frisk och pigg, så pigg att jag nästan skulle kunna fara ut och springa men då blir det säkert värre. Ska till skolan imorgon och jag hoppas verkligen att jag orkar med hoppningen imorgon kväll. Så himla hoppsugen, ska jag vara ärlig är jag betydligt mer sugen på att hoppa än att rida dressyr. Dom här bilderna gör det inte direkt bätte heller...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0