Goodnight

Varit hemma idag... Första dagen på flera veckor som jag mår riktigt illa igen, blivit värre när jag ätit och jag har svettats och frysit om varannat... Så himla drygt... Ska försöka dra mig till skolan imorgon iaf, ska träffa studievägledaren efter första lektionen, sen har jag hål i tre timmar och då har jag läkarbesök. Sen imorgon kväll ska jag till stallet och röra lite på Sorino, blir mest skritt och lite trav för hans del. Hoppas för guds skull att strömmen är tillbaka.

Nej nu ska jag ta och sova, huvudet börjar kännas lite tungt. Vi ser väl hur det går att sova, igår vred jag mig i kanske en timma om inte mer innan jag kunde somna... Aja, vi hörs imorgon eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0