With you, everything is perfect

Hade en supermysig kväll med bästa vännerna igår. Jag, Maja och Linnéa tog en tripp till maxi, köpte lite gosaker sen landade vi på bryggan och bara myste ett tag. Resten av kvällen spenderades inomhus innan vi alla slocknade i min säng.

När jag vaknade hade Linnéa redan lämnat stället. Jag och Maja åt lite kladdkaka, degade ett bra tag i sängen tills vi gav oss till maxi för att köpa "meny 3" och även en melon för 1kr/kg, vääärt! Efter det åkte vi skilda vägar, Maja åkte till stallet medans jag åkte och hälsade på Matilda en stund och vi fick även besök av Amanda. Blev att äta massa gosaker till en film. Sedan blev det hemfärd och nu inväntas kvällen. Vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0