Magisk helg!

Haft en underbar helg, förutom att jag varit lite dålig stundvis och haft otroligt ont i svanskotan... Träffat otroligt många människor som jag inte sett på alldeles för länge vilket är ett extra plus i kanten. Bästa brudarna har gjort den här helgen underbar och finaste som räddade hela gårkvällen när brudarna försvann. Men det vart otroligt bra ändå!

Följde med honom hem igår och avsluta kvällen på bästa sätt, somna bredvid den jag älskar mest. Stannade där rätt länge idag, kom hem bara för en timma sen om ens det. Håller inte riktigt koll på timmarna nu under sommaren. Men vad spelar det för roll?

Åter igen, tack alla som har gjort denna helg underbar, ni lyckades fan få den bättre än yran och det är svårt kan jag lova! ♥

- Håkan i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0