Lång helg

Torsdag var det ingen vanlig dag, utan min födelsedag. Vaknade upp hos finaste men åkte hem tidigt då han skulle och jobba. Väl hemma fortsatte jag sova och vid fem kom Linnéa och farmor på besök. Blev fika, tårta och lite presenter som jag tackar så mycket för!

Fredag var det midsommar, åkte iväg tidigt till hästarna och red ut med Moa och Frida. Mysigt värre och kunde nästan inte blivit bättre start på dagen. Blev kvar där till ett och sedan åkte jag till stugan och var där resten av dagen/natten/morgonen tillsammans med släkten.

Igår kände jag mig inte alls pigg, febervarning nästan... Sov i stort sätt hela dagen och på kvällen övningskörde jag med mamma till hästarna och motionerade Annas häst lite. Sen åkte vi hem igen, stannade och köpte mat på krysset på vägen, kunde inte blivit bättre!

Idag har jag bara gått omkring på stan och blivit drygt tusenlappen fattigare... Blev mest välbehövliga grejer som underkläder och bikini, sen köpte jag några tröjor som föll mig i smaken när jag lix var i farten. Hittade även ett par superfina jeans som tyvärr var lite för genomskinliga så de fick ligga kvar i butiken. Resten av dagen har jag bara degat i sängen och låtit spotify rulla genom listan, rätt skönt men känns meningslöst. Kanske ska dra på mig löparskorna och jogga en sväng, vi ser helt enkelt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0