Good VS bad

Saker jag älskar:
- Ica sallad, hur perfekt är det inte när man kan plocka sin egen sallad, perfekt mängd av allt och bara saker man själv tycker om. Hänt många gånger att jag tjatar mer om ica sallad än pizza eller hamburgare, men det är helt enkelt för underbart!

- SOVA! Är helt klart det bästa jag vet! Haft sjukt mycket sömnsvårigheter senaste nätterna och jag blir på så sjukt dåligt humör, jag vill verkligen sova... Vaknar jag tidigt gör jag typ vad som helst för att kunna sova längre, men det är inte alltid det går så bra... Sen min nya säng är heeeelt underbar, dock kan det vara den som gör att jag sover dåligt, hoppas inte...

- Mina vänner, att de ens orkar finnas där för mig! ♥


Saker jag hatar:
- Tidiga mornar... Måste vara det värsta jag vet... Är verkligen ingen morgon människa! Vet inte hur många gånger jag gått upp en kvart innan jag ska fara, skita i frukosten, endast för att sova några minuter extra, försovit mig ett ex antal gånger för att jag snosat lite väl länge...

- Min metallförgiftning... Känner mig otroligt dålig rätt ofta nu, känner att jag är trött i hela kroppen inte bara i nån del här och var... Känner jag att jag har ont i magen, tänker efter, så inser jag att jag faktiskt har ont i huvud, ben och armar också, jämt och ständigt trött... Sååå less...

- Irriterande personer, sånna som inte fattar att man är less på de, man bara vill att det ska vara tysta sen fortsätter de babbla i hundra år... och speciellt när de pratar högt...

- Folk som ringer vid fel tillfällen... Mitt under plugg, när man mockar i stallet och behöver båda händerna, när man kör moppe(blir stressad), när jag är arg eller när jag sover, några exempel när det är som värst... Jag vill bara skrika "dra åt helvete"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0