Shopping @ Stadium

Mamma tvingade mig en sväng till stan idag då jag bara sitter inne hela dagarna. Vi hann dock bara på två affärer och shoppade bara på en. Åkte dit för att kika på nya skor och köpa en ny keps då den jag köpte förra året är totalt solblekt, så den har fått bli en stallkeps. Sen hittade jag jackan, stod dock och funderade om jag skulle köpa en svart eller royalblå, men det blev den svarta tillslut då den blåa är svår att matcha till annat än svart, även om den var riktigt snygg! Men nu är jag i alla fall redo för hösten, något varmare jacka och nya skor, perfekt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt snygga Converse! :D

2013-07-18 @ 17:20:54
URL: http://emelienoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0