Jobb, punka, trött...

Helt slut... Det tar kål på mig att stiga upp strax efter fem och åka till jobbet kvart i sex och jobba till klockan tre... Skulle lätt kunna sova från nu till imorgon på morgon, så trött är jag. Idag har dagen även varit extra seg, vet inte varför... Kanske för att jag blivit van att jobba med Mickan och nu har vi bytt. Inte alls lika kul att jobba någon annan än henne, vi ha så samma humor och allt fungerar så bra.

Inte nog med det gick moppen ovanligt dåligt när jag precis kört ut ur grindarna. Den var slö och gick inte alls bra, provade svänga lite snävare över vägen och kände direkt att jag hade punka. Hur mycket otur ska jag behöva ha egentligen? Som tur tog det mindre än en timma från att jag märkte det till att få det lagat, så jag kunde köra hem igen.

Ikväll ska jag bädda ner mig under täcket med datorn i knäet och kika på PLL hela kvällen, blivit alldeles för sällan nu när jag jobbat så det är på tiden att börja se det igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0