Jag älskar dig så det gör ont, det vet du.

Rätt jobbig dag, blev väckt vid lunch av mamma som ringde mig och trodde jag redan var uppe. Tog tag i livet och fickade abonemanget till mobilen och hämtade mina nya linser som kommit. Resten av dagen har jag inte gjort nått. Av någon anledning hatar jag sommarlov för jag vet aldrig vad jag ska göra, mina kompisar jobbar, vissa är hundra mil bort typ... Finns inget att göra om jag ska vara ärlig, vädret suger, ge mig sol så jag åt minstånde kan grilla huden nån timme per dag.

Försöker även hitta något resept som kan bli mina nya frukost då jag behöver få i mig linfrön och andra nyttigheter, men inte ens det går och hitta. Var glad igår, idag känns allt negativt. Varför ska allt vara så upp och ner? När ska jag äntligen känna att jag kan släppna av och tänka att det är lugnt? Den frågan kommer jag nog aldrig få ett svar på känns det som...

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tips med linfrö frukost är att äta yoghurt med müsli med linfrö i. Jag brukar äta icas jordgubbs yoghurt med icas frukt müsli till och det är super gott. Då kan man även lägga i linfrö och det blir bara godare! :)

Känner som dig det där med sommarlov! Själv har man ju ingen häst, så tro det eller ej, men jag har nog lite tråkigare än dig om dagarna hehe ;)

2013-07-18 @ 17:33:41
URL: http://emelienoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0