Ingen rubrik

Var hos Monica idag och fick en timmes massage, ingen lyx direkt, snarare plåga... Känns som inget i min kropp är bra just nu. Några ryggkotor har fått sig en skjuts efter avflygningen och jag har spänningar i stort sätt över allt. Det här kommer inte bli en rolig resa känner jag.

Efter jag varit hos Monica gick jag och pratade lite hos optikern och jag fick ännu en ny tid för synundersökning... Sen gick jag och köpte med mig en subway macka på vägen hem, hur gott som helst.

Resten av dagen har jag spenderat hemma i sängen, börjat se andra sessongen av PLL, sen såg jag StarStruck med mamma och nu sitter jag här och degar i sängen igen. Undra vad morgondagen kommer att komma med, just nu känns det som jag bara vill sova bort morgondagen och glömma alla bekymmer.

- Bildbrist...

Kommentarer
Postat av: Emelie

underbart fin klocka! :D

2013-07-18 @ 22:34:02
URL: http://emelienoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0