I just want to wake up with you every morning.

Hur tur kan man ha när Linnea säger att hon har en sån kjol jag la ut på bloggen som hon inte vill ha längre? Lycka! Hade i alla fall en toppenkväll, vi tog en tur till ica och köpte godsaker, gick vidare till byggan och satt där ett tag och pratade. Efter det tog vi moppen till falkan och pratade ett tag. Efter det for vi hem och såg någon serie som hon brukar se, haha, fattade typ inget men var väl helt okej. :)

Kom hem rätt tidigt då jag var trött och hon skulle upp och jobba, blev en film till som jag nyss sett klart. Blir en tidig morgon även för mig, ska tillbaka och kolla lite mer om min metallförgiftning då hennes mentor kommer dit och kan kika också, sen kanske de hittar något som kan hjälpa till att få ut den här skiten ur min kropp så jag förhoppningsvis kan börja må bra igen. Håller tummarna...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0