I can't stop thinking about you.

Hur kan man bli så trött av jobb? Orkar ingenting när jag kommer hem... Tog en sväng förbi stallet på hemvägen, hämtade lite grejer och pratade med vänner. Saknar faktiskt att känna den riktiga hästlukten, känner den inte på samma sätt när det inte finns något stall och de går ute dygnet runt.

Verkar som urinvägsinfektionen börjar komma tillbaka igen... Fick medicin för den i vintras och sen dess har jag kommit undan, tills i morse då det gjorde fruktansvärt ont, smärta... Tur jag fick en riktigt lugn och rolig dag på jobbet, klagar inte!

Nu ska jag se om jag hittar något gott sen ska jag se ett till avsnitt av PLL. Efter det ska jag duscha sen sova så jag orkar stiga upp imorgon, två dagar kvar sen helg!!

Jatack till denna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0