I can not imagine a life without you

Måndag idag, sista jobb veckan sen blir det pengar för hela slanten! Dagen har varit sådär, känt mig lite hängig, magont stundvis, men gått över snabbt. Moppen står på ridhuset då den inte ville starta efter jag stannat där på hemvägen... Typiskt!

Helgen som var finns inget att klaga på, strålande väder, fick umgås med fina vänner både lördag och söndag. Var i stugan med Linnea på lördagen, vi cyklade till Mattias på kvällen och var där en stund. Söndagen tillbringade jag först i älven med Maja och Linnea, käkade middag hos Mattias, var hos honom och bara myste en stund innan jag bar mig av till hästen och tog en härlig lite runda med Moa på Gullan och mamma bredvid på egna ben. Huden har även fått någon mörkare nyans och det känns toppen.

Nu ska jag klura ut något att ta med till jobbet imorgon, efter det ska jag se ett avsnitt av PLL. När jag gjort det ska jag ta en snabbdusch sen ta en tidig kväll så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0