Honey, I love you for who you're, not for anyone else.

Mamma väckte mig vid två och sa att jag borde stiga upp så jag inte sover bort hela dagen. Vilket jag brukar göra men det tog emot lite när jag inte somnade fören efter fyra någon gång... Skulle ha tagit den där promenaden då det var alldeles för mycket tankar som strömade genom huvudet.

Steg i alla fall upp, tog en banan och snabb gjorde mig klar och följde mamma och pappa på stan. Bästa mamma köpte lite underkläder åt mig och delbetalade en jeansjacka, sen världens bästa föräldrar förbetalade en ny telefon åt mig (iphone 5), kan inte bli gladare. Så less på pappas gamla 3G som jag fick låna efter att jag tappade min när jag cyklade till skolan. Men nu har jag något som fungerar galet bra i alla fall, lovar att betala igen när lönen kommer! ♥

Ikväll följde mamma mig till Wendy och höll mig sällskap när jag red. Kärlek till henne som gör det på sin lediga dag. Gick i alla fall riktigt bra, havremopparna kom till och med travandes när vi kom, snuttisar! Efter det for vi förbi stugan, kikade på bastun som snart är klar, hur mysigt kommer inte det bli med fönster ut mot vattnet? Sen åkte vi hem, käkade grillat och resten av kvällen har jag spenderat framför min nya favorit serie som jag hittade igår på Netflix. Den heter Life Unexpected och jag har redan sett en hel sesong + tre avsnitt, på två dagar, snacka om beroende... Men men.

Nu ska jag plocka upp lite på mitt rum sen ska jag krypa ner under täcket och sova. Jag är glad idag och denna dag får gärna aldrig sluta även om det redan gjort det då klockan är 01:05... Men men, förhoppningsvis är jag glad imorgon också.

I hope so.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gulligt gjort av din mamma! Är Wendy din egen häst eller ridskolans? :)

2013-07-18 @ 17:28:07
URL: http://emelienoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0