Du är allt jag behöver

Haft en underbar helg och det har hänt massor. Torsdagen började i bondstan med finaste brudarna, sen träffade jag finaste på trästocks och var med han och Simon där rätt länge. Sov tre timmar sen på fredagen väntade jobb. På kvällen åkte jag till trästocks igen och träffade Mattias och Simon där även då. Kikade på Tjuvjakt, sen cyklade vi till Simon och var där ett tag innan vi åkte tillbaka till trästocks. Blev en tidig kväll och Mattias följde mig hem och sov här.

Igår sov jag och Mattias rätt länge, tillslut åkte vi hem till honom och åt middag, efter det tog vi moppen till stugan och tillbringade kvällen där med kusinerna. Bastun blev invigd och jag fick visa hur kung jag är på att skjuta luftgevär. Tillslut blev jag utesluten för jag var för bra... ;) Vi stannade uppe rätt länge, åkte båt, grillade maschmallows och bara hade det mysigt och skrattade åt de vuxna som fått i sig lite för mycket, haha... 

Har i alla fall haft en toppen helg, vi stannade och sov i stugan tills idag och har ganska precis kommit hem. Lätt en av de bästa helgerna denna sommar, ska bli spännande att se vad nästa bjuder på! Nu lite bilder som jag lyckats samla på mig i helgen. 

 

Kommentarer
Postat av: Lunne

❤❤

2013-07-21 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0