All I need now is you.

Steg upp tidigt i morse, fick inte i mig speciellt mycket frukost, alldeles för lite timmar sömn, åkte med mamma till Monica för en ny koll och vi har nog hittat den ny anledning till allt. Jag har en stor mängd svamp i kroppen som bryter ner mig in ifrån. Vilket gör att jag stänger av, blir trött osv. Spänningar i käke, sne i bäcknet...Ska få 5-6 naturliga läkemedel som ska stärka mig kropp, få mig att bli pigg igen innan vi börjar bearbeta svampen. Får vi ut den ur min kropp ska jag tydligen slippa mina sjuka smärtor vid mens och andra besvär. Allt jag vill är att få det här överstökat så jag kan bli pigg och glad igen.

De rättade upp bäcknet, knäckte lös axlarna som jag går och spänner konstant, sen rekomenderade de en bettskena till mina tänder då jag trycker ihop käkarna i sömnen för att jag är så spänd hela tiden. Vilket gör att jag inte får någon ordentlig vila. Jag måste sluta äta socker och mjölkprodukter för det matar svampen. Ska alltså börja äta mer nyttigt, havregryn, linfrön osv. Smoothies till frukost så jag kanske lyckas få i mig något som kan göra mig piggare på dagarna.

Kom hem, åt lunch... Sov hela dagen till middagen och är fortfarande helt slut. Hjärnan går på högsta växeln... Tror jag behöver en promenad som kan få mig och tänka på annat...

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj har aldrig hört något liknande! :o Är du bättre nu? Krya på dig och hoppas du blir mycket bättre snart! :)

2013-07-18 @ 17:25:31
URL: http://emelienoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0