You know me too good...

Haft en underbar nyårs, hade inte kunnat blir så mycket bättre. Såhär glad har jag inte varit på länge, tusen tack gott folk! Fick även ett mycket oväntat främmande ikväll, något som gjorde mig både glad och ledsen, någon som betyder alldeles för mycket för mig.. Tackar för det!

Nu ska jag ta och krypa till kojjs och hoppas på en ännu bättre dag imorgon(idag), det är ju faktiskt ett nytt år och där med en ny dag. Hoppas ni läsare får ett toppen år, för det hoppas jag att jag ska få! Men nu väntar sängen, sovgott snyggingar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vem är det Linnéa står och kramas med???

2013-01-03 @ 22:28:41
URL: http://ponnymorsaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0