The worst is when I think of how happy I was with you


Stannade hemma från skolan idag... Kände mig inte alls kry, yr och som att något åt upp mig inifrån... Gick upp en snabbis, åt lite och gick och la mig igen...

Vaknade igen kring lunch, värmde en matlåda och tog en dricka medans jag såg på filmen Julias Ögon. Sett klart den vid halv fyra - fyra typ. Började då se filmen Footloose, sjuukt bra film! Spännande hela filmen igenom, samtidigt som den har bra handling. Vart nästan arg på mamma när hon kom in och sa att maten var klar för att hon störde mig, hehe... Helt klart sevärd!

Ska ta och städa upp lite i mitt rum, efter det ska jag plugga lite matte så jag inte hamnar efter så mycket. Båda sakerna är det sämsta som finns, nästan... Men hoppas ni alla fall får en toppenkväll och ni får ha det bra tills vi hörs igen. Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0