Skit magen kan gå och hänga sig...

Började med att försova mig, hade dessutom ont i magen när jag vaknade så chillade lite utan att stressa och kom till skolan lagomt till andra lektionen. Värken i magen hade gått ner men på lunchen fick jag en fruktansväd mensvärk, började svettas, darra och blev alldeles spyfärdig... Var med på 20min av lektionen efter lunch sen kom pappa och hämtade mig... Tog full dos av både ipren och alvedon sen gick jag och la mig och mamma väckte mig vid 4 då de köpt mat.

Åkte till stallet efter middagen, mamma hade redan varit där och gjort mat och Moa verkade ha mockat. Så det var bara att ta in hästarna sen så gick jag två varv runt stallet med Wendy.

Efter det var det bara att åka hem, byta om och innan sju började det droppa in folk hemma hos oss då det var/är födelsedagsfika för storebror som fyllde 20år i onsdags. Snacka om att tiden går fort, minns allt som igår när vi åkte inlines på kvarteren bredvid, stod på huvudet i soffan medans vi såg på tv och alla tidiga mornar då vi satt bänkade framför tvn och såg på Pokemon och Digimon, shit vad tiden går!


Discgolf Tim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0